Màster Universitari en Ciència Política

Dilluns, 24 Febrer 2014 12:38
Published in Estudia amb nosaltres

El Màster en Ciència Política de la UAB ofereix formació avançada en anàlisi política. El Màster proporciona formació teòrica i metodològica imprescindible per a aquells estudiants que desitgin iniciar-se en la investigació acadèmica amb l'objectiu d'accedir a estudis de doctorat, o bé de desenvolupar les seves habilitats com a analistes, consultors o assessors polítics.

En el Màster participen professors i investigadors del departament de ciència política de la UAB, així com per professors procedents d'altres universitats i institucions d'àmbit nacional i internacional

Els estudiants d'aquest Màster tenen un perfil molt internacional i multidisciplinari. El Màster dóna la benvinguda a estudiants graduats en ciència política així com en altres disciplines de les ciències socials. Existeixen diferents tipus de beques disponibles.

Last modified on Dijous, 16 Març 2017 08:09