AmicsUAB et convida el pròxim dijous 16 de gener a les 20:30 hores realitzem el Sopar Claris sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible, els ODS. La jornada porta com a títol: “L’agenda 2030 i els ODS: reptes i oportunitats per la ciutadania i els governs” amb l’Andrea Noferini, professor de ciència política de la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat Pompeu Fabra. També és el secretari acadèmic de l’Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS), entitat col·laboradora d’aquest sopar.

L’agenda 2030 de les Nacions Unides guia a la implementació de 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible, vetllant perquè siguin universals, integradors i ambiciosos. Aquests ODS tracten temes que aborden des de la pobresa, la lluita contra el canvi climàtic i les ciutats i els territoris.

Els sopars- Tertúlia Claris són des de fa 20 anys un espai de reunió informal entre empresaris i persones del món de la recerca, se’n realitzen una vintena anualment dividits en cinc cicles de quatre sopars. Els cicles del 2020 són: Salut, Comunicació, Infraestructures, Tecnologia, Europa i Política i Societat. Comptem amb la col·laboració de Fundació Catalunya Europa.